Мотошолом Schuberth C3 Pro Matt (чорний)
- Під замовлення
- Код: 7715
від 18 990 ₴
- +380 (96) 120-05-05Viber, Telegram
C3 Pro — щелепний шолом преміумкласу. Спроєктований і розроблений відомим німецьким брендом Schuberth для спортивного та туристичного водіння. Великою перевагою шолома C3 Pro є звукоізоляція, яка дає водієві змогу зосередитися на катанні, особливо на високих швидкостях. Багатоканальні канали в оболонці з пінополістиролу, вентиляція у верхній частині та на підборідді забезпечують адекватну циркуляцію повітря. Конструкція C3 Pro дає змогу встановити систему SRC, яка забезпечує чудове приймання радіосигналу, крім того, сам шолом має дві вбудовані антени. Зовнішній корпус шолома випускається двох розмірів і являє собою ідеальне поєднання аеродинамічної форми з високим рівнем безпеки. Внутрішня частина корпусу виготовлена з пінополістиролу, що забезпечує кращу амортизацію, а модульна конструкція гарантує краще поглинання сили удару в разі падіння, водночас розподіляючи силу найбезпечнішим способом. Дашок зі стійкого до подряпин полікарбонату забезпечує найвищий рівень огляду та безпеку під час їзди на мотоциклі. Крім того, модель Schuberth C3 Pro має світловідбивні вставки на нижньому боці коміра шолома, що забезпечують безпечну їзду в темряві.
Особливості шолома Schuberth C3 Pro
Аеродинаміка:
C3 Pro був спеціально розроблений для водіння у вертикальному спортивному туристичному положенні, але він також залишається стабільним у повітряному потоці під час руху на високих швидкостях (> 160 км/год). Унікальна форма корпусу шолома з вбудованим спойлером, збільшена й аеродинамічно оптимізована торцева крайка забезпечує набагато більшу притискну силу. Навіть на вищих швидкостях C3 Pro не відчуває себе нестабільним і не підіймає шолом. C3 Pro також пропонує знижений опір повітря й оптимальну курсову стійкість.
- Покращена аеродинаміка на високих швидкостях
- Підіймач шолома = 0!
- Спрямовано стабільний
- Немає схильності до коливань
- Немає турбулентності або вібрації
- Спойлер інтегрований із шоломом
Акустика:
Безшумний шолом — це гарантія безпеки перегонника: він дає водієві змогу зосередитися на поїздці, особливо на високих швидкостях. Багато годинників, проведених в аеродинамічній трубі Schuberth, підтверджують, що C3 Pro працює тихо. Пакет всебічних акустичних змін, як-от оптимізація розміру корпусу, аеродинамічного дефлектора й ергономічної форми підкладки шиї, дав змогу домогтися рівня звуку 82 дБА, що зробило C3 Pro одним із найтихіших шоломів за всю історію. Компанія Schuberth, як жоден інший виробник, робить акцент на рівні шуму своїх шоломів, який безпосередньо впливає на захист слухових апаратів, а також на концентрацію уваги та комфорт під час водіння.
- Акустичний пакет зберігає каску спокійною
- Рівень шуму можна знизити, встановивши на мотоцикл вище лобове скло або дефлектор.
- Усього 82 дБ (A) за швидкості 100 км/год (мотоцикл без обтікача)
- Залежно від зросту, пози під час їзди, встановленого лобового скла, припасування шолома, відмінностей у анатомії голови, шиї та плечей рівень шуму може бути знижений.
- Для поліпшення аеродинаміки шолома рекомендується переставити лобове скло та закрити отвір у нижній частині шолома (між корпусом і шиєю, наприклад, за допомогою коміра).
Вентиляція:
C3 Pro обладнаний розвиненою системою вентиляції, протестованою на більш ранньої моделі C3. Система багатоспрямованих каналів в оболонці з пінополістиролу, верхня вентиляція та вентиляція підборіддя/ рота забезпечують приплив свіжого повітря, який ефективно розподіляється на всій поверхні голови. Повітряні канали у внутрішній оболонці спрямовують повітряний потік, який проходить через вентиляційні отвори на потилиці до задньої частини шолома. Низький тиск у задній частині шолома гарантує, що повітря зсередини постійно виходить через сітчастий отвір у підкладці шиї. Перероблена вентиляція верхньої частини та щелепи, а також деякі зміни форми корпусу зробили вентиляцію нової моделі Schuberth на 60% ефективніше, ніж у C3. ВC3 Pro має потік свіжого повітря приблизно 9 літрів на секунду за швидкості 100 км/год (верхня + нижня вентиляція).
- Верхня вентиляція (багаторівнева регульована)
- Підкладка шиї «розтягує» систему напрямку повітря, що надходить.
- До 9 літрів свіжого повітря на швидкості 100 кілометрів на годину
- За низьких температур часто буває, що ми їдемо із закритим подаванням повітря, коли зона шиї перегонника додатково закривається толстовками, шарфами та шарфами.
- Концентрація вуглекислого газу всередині шолома є основним критерієм безпеки для запобігання симптомам втоми та розведення повітря для дихання.
- У разі концентрації CO2 нижчий за 3,5% негативного впливу на здоров'я не спостерігається.
- Максимальний рівень концентрації СО2 на робочому місці 0,5%.
- Навіть коли потилицю закрито толстовками, шарфами та шарфами, C3 Pro гарантує концентрацію CO2 нижче 0,5% на швидкості приблизно 30 кілометрів на годину.
- У випадках, коли шолом повністю герметичний, вентиляція має бути відкрита з міркувань безпеки, коли ми працюємо на холостому ходу або рухаємося в повільному темпі.
Технології
Система SRC - C3 Pro стандартно оснащена системой Schuberth SRC - System ™ C3 Pro. Для забезпечення чудової якості радіоприйма C3 Pro вже обладнаний двома вбудованими антенами для поліпшення приймання та з'єднання Bluetooth®.
- Оптимальне приймання в будь-який час
- Антена Bluetooth® для під'єднання до телефона, GPS і для під'єднання до домофона до інших власників SRC-SystemTM
- Анетний FM і Bluetooth® інтегровані в шолом для оптимального приймання
Зовнішня оболонка — зовнішня оболонка C3 Pro пропонується у двох розмірах і поєднує в собі відповідну аеродинамічну форму з чудовим захистом. Він виробляється з використанням процесу компресійного формування Schuberth, що забезпечує високу стабільність і малу вагу.
- Матеріал корпусу: СИЛЬНИЙ композит
- Технологія Schuberth дала змогу домогтися невеликої ваги снаряда.
- Скловолокно з додаванням смоли під час стиснення у вакуумі під тиском створює надзвичайно міцну оболонку шолома.
Внутрішня оболонка — внутрішня оболонка шолома зі спеціальної піни EPS для забезпечення кращої амортизації, вона була сконструйована за модульним принципом. Це рішення гарантує підвищене поглинання ударної сили та її найбезпечніший розподіл. Внутрішня оболонка з пінополістиролу у верхній і задній частині шолома товстіша, що збільшує здатність поглинати енергію удару, крім того, вона покрита новим матеріалом понад темного кольору.
- Спеціально розроблена піна EPS
- Модульна структура забезпечує кращу амортизацію
Внутрішня частина, підкладка — Спеціальна внутрішня підкладка C3 Pro була розроблена відповідно до інноваційної концепції Comfort Fit, яка гарантує безпеку та комфорт у будь-якій ситуації. Комбінація ретельно відібраних матеріалів COOLMAX® і Thermocool® і використання покриттів Interpower® дали змогу домогтися високих параметрів охолодження та видалення вологи.
- Система подушечок COOLMAX®, повністю знімна та мийна підкладка (ручне прання, 30 °C)
- Оптимальна посадка
- Ідеальні параметри незалежно від сезону
- Антибактеріальні властивості
- Знімні бічні подушки та верхня пов'язка на голову
Система застежки
- Точне встановлення довжини завдяки регулюванню з обох боків.
- Засувка з мікрозамком
Відбивачі — застосування сріблястого світловідбивного матеріалу на потилиці кожного шолома Schuberth забезпечує кращу видимість перегонника, особливо в темряві або вночі.
- Найкраща видимість на дорозі — більше безпеки
- Підвищення пасивної безпеки
- нньо помічено іншими учасниками дорожнього руху
Видошукач:
- Дашок: полікарбонат 2 мм, прозорий, 1-й оптичний клас, вставка проти запотівання Pinlock®,
- «Зомбки» на видошукачі поліпшення аероакустики
- Сонцезахисний козирок (затемніння 80%), покритий стійким до подряпин шаром/
Механізм видошукача:
- Механізм вітрового скла EasyChange дає змогу дуже швидко та просто замінити козирок.
- Зміна вікна без інструментів
Сонцезахисний козирок:
Сонцезахисний козирок (затемнення на 80%) дає змогу швидко та індивідуально регулювати його залежно від умов освітлення.
ДОДАТКОВІ ЗМЕННІ В C3:
- Регульована у двох напрямках застібка, зрушуючи вперед
- Відбивач нової форми з нового стійкого до подряпин матеріалу
- Змінений підборіддя для зручнішого закриття щелепи
- Покращений механізм видошукача
- Новий комір із різних матеріалів зі збільшеними зонами відбиття
- Модернізовані канали вентиляції
- EPS товщий, ніж у C3
Вага: прибл. 1,570 г*+/- 50 г із сонцезахисним козирком і коміром
(* залежно від розміру шолома)
Основні | |
---|---|
Виробник | Schuberth |
Розмір | XS |
Стан | Новий |
Тип шолома | Шолом трансформер, модуляр |
Користувальницькі характеристики | |
Колір | Чорний матовий |
- Ціна: від 18 990 ₴